cropped-Hosting4Ever-logo-orig-e1634801861807.png

Klachten & garantie

Klachten

Wij doen er alles aan om diensten te ontwikkelen om een succesvolle website te bouwen en onderhouden. Daarbij vinden wij het belangrijk om uitstekende service te bieden omtrent deze diensten, immers de beste reclame komt van onze klanten. Wij doen er alles aan om onze klanttevredenheid hoog te houden, derhalve vragen wij eventuele klachten altijd eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar support@hosting4ever.nl of per support ticket.

Klachtbemiddeling

Wij voeren het keurmerk: Stichting WebwinkelKeur en bij een geschillencommisie.

Mocht onverhoopt onze service niet tot een oplossing komen, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.